Jump to content

Photo

Norwegian Discussion!


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Eddard McHorn Van-Schnuder

Eddard McHorn Van-Schnuder

    smash the bye button

  • Members
  • Real Name:Ronny Wiltersen

Posted 11 August 2008 - 05:42 PM

This game, is rather simple... speak Norwegian. And Norwegian only. Use any methods doing so... use a translator, a Norwegian kid, whatever... just remember: we're going to have a real discussion... a serious one even. Just in NORWEGIAN. So, to read a post, you might wanna use a translator. Since translators aren't really good, you might misunderstand someone... which is where this will get funny... after a while, I'll post a post telling you how the discussion went with a summary.
I have a feeling this will get really funny...
Now, I'll start the discussion... it's up to YOU to figure out what it means and how you want to respond... no English speaking from this point on, except for my summary at the end... starting.... NOW:

Hei! Jeg tenkte vi skulle diskutere litt lomme monster. Lomme monster er veldig gøy å spille sammen med venner. Dog, når du er alene, kan det bli litt ensomt. Det jeg hater mest med lomme monster, er dog kampene. Jeg er så dritt lei av dem alle sammen.
Hvorfor skal man møte en lomme monster i et lite stykke gress, når du bare kommer til å løpe med en gang kampen starter.
På line funksjonen på de nyeste spillene funker greit, men som sagt, så ville jeg heller kunne gått rundt i byene og snakket med folk fra hele verden, enn å spille en KAMP.
Noen som er enig?
Diskuter....

#2 Moldorm

Moldorm

    Magus

  • Members

Posted 12 August 2008 - 06:32 AM

Svenska är lite som norska.
...Är inte du den enda aktiva norska medlemmen på PZC?

#3 Eddard McHorn Van-Schnuder

Eddard McHorn Van-Schnuder

    smash the bye button

  • Members
  • Real Name:Ronny Wiltersen

Posted 12 August 2008 - 07:15 AM

Jo, jeg ville tro det... men du følger ikke reglene -.-
xD
Lomme monster mann! LOMME MONSTER! icon_biggrin.gif


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users